ramadhan telah tiba...

alhamdulillah..syukur pada tuhan tahun ni aku dapat lagi menyambut ramadhan al mubarak ni.Tuhan masih lagi bagi peluang kat aku untuk berpuasa dan mendapatkan rahmat bulan pose tahun ni.hari dah masuk hari kedua berpuasa.ok je.no problem.puasa je.tapi kena la igt jangan pose mkn minum je.semua pun kena la pose.mata,telinga.hati, dan yang berkaitan dengan nya.phm2 la ek.jangan la bulan2 pose ni nk ngata kt owg lak.xde lak pahala pose korg t.terawih lak jangan lupa nk pergi.bila lagi nk wat amal ni.bulan keberkatan untuk kta.wat msa skg ni terawih aku xprnh miss ag,mtk2 la len lgi pun cmni.sokmo2 pergi.he2.pose kt UMP???ok la.blh tahan la.tapi aku nak pose kat umah.huhu.best.ptg2 pergi pasar ramadhan kt umah aku gan kawan2.pg beli makanan skit je,jalan2 yg byk.mti la nk tggu bkk pose kn.he2.klah aku harap korg2 semua ni jgn la tggl pose ek.hahaha

2 comments:

din August 23, 2009 at 3:30 PM  

eh bukan semalam aku tgk mu mkn dlm blik ek??

mashi_amie August 23, 2009 at 5:41 PM  

kami perempuan xpe..jangan ko y ponteng sudah..selamat berpose..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP