salam semua

hye,sorry dah lama tak buat karangan kt blog aku ni.bkn pe,aku bab2 nk wat mengarang ni kureng la xsikit.xmcm korang skali menaip penuh 1 page.aku?xde idea la.he2.bkn pe aku cm xtaw la cter sal pe gpun dlu blog aku ni byk ngarut je.sbbnya??utk projek BI.ha2,sbb 2 byk yg ngarut je sal kn lpas la BI aku utk sem lpas..skg ni bru la blh nk aktif skit.blh la nk cter2 kt cni.cter je ek bkn nk ngata kt owg len.xbek 2.nti xpasal2 gaduh lak.nk mampus?kta idup ni nk cri member bkn nk cri musuh.klu musuh xaman la ko idup.so jgn la wat musuh...wat la member rmai2..tp member pun xleh nk di arapkn dah skg ni.btl x ckp aku?ase2 korg la..klah mlas dah aku nk menaip ni.nti de msa aku taip byk2 ag k.papai

0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP