akU DAPat Award!!!


aku dapat award dari kucheng hitam...........huhu..gumbira nya...
thank la kucheng..nti sy belanja mkn sardin dalam tin ek.hehe2

detail2 pemberi award ni..................jeng2

-suka bau wangi, harum , 'harum' pun ok la
- pown join umplife gak
-kuchenghitam is nicknamenya dalam skype, oovoo, umplife, umpianz
-ska sgt mengarang(bila nak letak watak sy lam novel awk 2??hehe)
-anak jati kedah ni...bahaya ni..
-ada dekat 15 tahi lalat kat muka dia saja, ase jeragat je byk..hahaha
MySpace
-sa'orang yang baek(gan aku je k)hehe2
MySpace
-ska makan laksa kedah
-kurus2 + comel
MySpace
-mengharapkan yang terbaik utk dirinya dan keluarganya
MySpace


10 perkara tentang aku lak.......

1.ska keta n motor gak(nak pakai neo cps n yamaha r6)huhu
MySpace
2.join umplife gak tp xpost pun.hahah2
3.minat bisness(tp xberjaya ag)insyaallah
MySpace
4.anak kelahiran negeri cek siti wan kembang
MySpace
5.student UMP
MySpace
6.nak berjaya lam idup(so kena la stadiMySpace)
7.suka dengar music(layan je lagu pe pun)MySpace
8.suka try something yang mencabarMySpace
9.suka photographyMySpace(nak sony pye camera)huhu
10.saya sayang mak sy...heheMySpace

10 owg terpilih utk dapat award ni
1.awek ku.hehe2
2.din(bdak mrempat blik aku)
3.mashi_amie
4.kucheng hitam(aku bg award blik kt dia)
5.chek wan
6.sapa2
7.rasa
8.dia
9.kwan
10.aku
hehehehehe...
adios!!!!!!!!

1 comments:

Nur Wangi September 9, 2009 at 10:09 AM  

erm..nk wat gane, jeragat da tranform jd taik lalat kekal..
hohohohoho..
kehkehkeh

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP