BI!!!!

aloh,cbuk tol la assignment bi ni.dah la ku mlas nk menulis.xpasal kena tulis banyak benda lak.susah-susah je.malas pun ada.tapi nak wat camner dah nama pun kerja kan kena la wat jugak wlaupuan tak pandai.bukan pe,bi aku dah kureng sikit nak tulis molek cam zaman sekolah dulu.ok la.belajar gak cara-cara nak wat karangan yang terbaik.aduh.penat tol la.BI ooo BI..malas2.ermmm.slide show untuk islamic xbuat ag.aduh..dekat2 nak blik raya ni la banyak kije kena wat.dah la pah raya ni ada test material lak.pening giler kepala aku ni.someone please help me!!!!!!!!!!!(macam r ada owg nak tolong aku,huhu)

1 comments:

Din September 5, 2009 at 6:58 PM  

wan mu telah mndapat award dr aku..hua3..tgk di blog aku..

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP