ponteng kelas ag!!

alamak!hari ni aku terponteng kelas lagi la.teruk r camni.aku bukan nk ponteng tapi dah bangun lewat so tak kan nk pergi nanti tak pasal-pasal di halaunya aku balik gak.tak ke malu nya aku nanti.hari tu dah la kena sound pun kat dia.teruk la gini klu minggu depan pun xpergi gak..padahal hari ni ada 2 kelas je.dah 1 xpergi so yang kedua pun dah jadi malas lor.sepatutnya hantar assignment tadi so pahni la aku kena g bilik dia hantar assignment tu.last2 kena marah gak aku teruk r camni.tak nak lor salu je kena mrah dengan lecturer aku je.dah la bukan orang melayu,orang sudan lor.he2.tak pe lah.jap2 ag pergi hantar la,sambil nak pergi beli buku gak.dah la mahal duit xde.huhu.tapi nak wat macamane kena beli gak.

2 comments:

mashi_amie September 2, 2009 at 7:44 PM  

anda di tag...sila jawab ye..

ReD_Z_OnE September 3, 2009 at 2:47 AM  

natang ape anda d tag ni??xphm lor

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP